понедељак, 6. децембар 2010.

NOĆAS POSLEDNJI PUT PATIM


Pijte noćas samnom nesretni!
Lupajte čaše za krv što vri,
bacajte čaše za ljubav za sreću..

Pijte noćas samnom voljeni!
I vi što plačete, pevajte samnom,
zaboravite tugu..

Pijte i vi slomljeni!
Bacite oštrice u vatru,udarite
dlanom o staklu,nek prsne krv nemira..

I slomljeni i zaboravljeni
nazdravite mi noćas!
Sve želje dajte u ovom času..
ja još samo od njih živim..

Pijmo za bol što pustoši nam duše..
Pijmo za tugu što pustoši nam oči..
Pijmo za sve nesretne sto moraju
da žive..

Pijmo za sve nesretne,mi žalosni,
umorni,ponosni za sve one koji znaju
da pate i vole..
I svaki trag što ostave moje stope..

Volim taj mir što dušu mi hrani,
što telo mi napaja nežnošću.
Volim eho svog glasa u praznim
noćima..volim da dugo traje u meni
ta sreća, što stvaraju je dugi, široki
putevi koji zauvek moja lutanja traže....

Нема коментара:

Постави коментар