среда, 1. децембар 2010.

Poezija-najlepši stihovi


BOL VEČERAŠNJA

U ovoj boci prepunoj teskobe
moje ruke na tvom ramenu,
ova muzika tvojih prstiju,
sve je to sadašnjost,
u kojoj tutnje prošlosti
nekih drugih ljudi,
koje smo voleli,
koje smo voleli,
i nikad ih nismo razumeli,
a njihovi snovi,
isto tako i naši leže negde
pod slapovima žutog lišća.

Nismo nikad izdržali
napade podmuklih jeseni.

I zato ove večeri
skriven od svih,
umotn u agnus dei
malog Mozarta,
osećam bol praznine u mojim zenicama,
nepodnošljivu bol za tobom.

Sve ovo,
ove stanice koje su ostale
u dubokim snegovima
bogatih zima,
naših nevera,
usana prilepljenih uz zamrznuta stakla,
večeri u kojima smo se lomili dušama
i pozivali prijatelje
opraštali neprijateljima.

Ljubavi moja
u čemu smo grešili,
koga smo tešili
kad je i nama bilo teško.

Kažem ti
sve ovo što nam se nakupilo u srcu,
kao gorka pića
u zadimljenim kafićima,
kao stihovi koji su se topili
na plamenu sveća.

Sve je to moja bol večerašnja,
sve su to usne koje sam ljubio
i koje šapuću i danas
slatke primamljive tajne.

Sve sam to ljubavi ubio
krstareći severom
gubeći sve vredno i dobro,
gubeći i tebe.

Željko krznarić

Нема коментара:

Постави коментар